Post by trabindiapeso on Feb 24, 2022 6:01:54 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Eventide 2: Sorcerer\u0027s Mirror ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Eventide 2: Sorcerer\u0027s Mirror IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder mer pengar ▞▞▞
▞▞▞ Eventide 2: Sorcerer\u0027s Mirror 2022 version ▞▞▞
Bra jag gillar dessa spel men. Inte för priset eftersom när du avslutar huvudspelet får du inte ett bonusspel som på de flesta andra spel så lite besviken på detta
Det enda jag skulle ändra är längden. Det är lite för kort. Inget bonusspel heller.
Inte bra för att vara ärlig. Jag vet AM ae så mycket bättre än så här. Jag menar att det var ok, historien var bra men den missade den där gnistan som absorberar dig & 3 timmar verkar vara 10 minuter. Kartan var ganska meningslös, minispelen var ok men alldeles för lätta. HOP var ganska standard. Jag gillar hur dryckesuppgifterna fungerade. Även om du gjorde val är jag inte säker på att det verkligen finns ett rätt eller fel sätt. Spelet var bra men landskapet var inte på den vanliga standarden. Jag fick det på 30% tack och lov. Det tog 3 timmar och inget bonusspel.
Mycket kort spel för mina pengar
Eventide 2: The Sorcerers Mirror Videor och höjdpunkter
Sorcerer's Mirror is the second chapter in the Eventide series. Eventide takes place in a world of Slavic legends, and tells the story of a bold
Eventide 2: Sorcerer's Mirror Adventure swk
Val ändrar det senare spelet. Mycket snyggt koncept. Jag spelar igenom en andra gång och gör olika val för att se hur det kommer att förändras. Uppdatering från 11/10/16. Har ännu inte hunnit göra klart det en andra gång.
Så illa
Eventide 2: Sorcerer's Mirror på PC
Det är ett fantastiskt under fullt hopp om att jag kan sluta ta pengar för spel
För kort
Får dig att tänka
Inget bonusspel i slutet av huvudspelet.
När den här nya Eventide kom ut var jag överlycklig men efter att ha spelat den är jag mindre än. Först, som alla har sagt, var stop action-animationen hackad och distraherande. Ljudet till animeringen stämde inte heller överens. Och animeringen i sig var inte lika bra som det första spelet. Det faktum att det inte fanns något bonuskapitel var naturligtvis en stor besvikelse. Jag gillade det faktum att du kunde anpassa ditt spel. Själva handlingen var rolig även om spelet var ganska kort. Jag spelade det på bara några timmar.
Berättelsen var väldigt beroendeframkallande!! Kunde inte lägga ifrån sig den. Önskar att alla spelen var längre, speciellt för pengarnas skull.
Köpt spel kom halvvägs och kan inte gå längre. När jag ber om ledtråd och spegeln går sönder. Visar inte vad jag kan göra härnäst. Strandsatt och kan inte gå längre finns det ett känt fel? Kan någon snälla svara.
Fantastiskt spel kan inte vänta på ett till
Recensionerna för dessa spel säger alltid att de är för korta... Tja, hur kort du än tror att det kommer att bli, är det här kortare. Det är nästan över innan berättelsen börjar. Bra jobbat annars, jag gillade handlingen och HOGs. Men jag ger det 3 stjärnor eftersom 5 dollar är en fullständig ripoff.
Super Brawl Universe Akcija amq
Ingen utmaning
Eventide 2 - Sorcerer's Mirror | Zylom
Tillräckligt bra spel, om än lite kort. Alldeles för dyrt
Men mitt i spelet försvann all min statistik och spelet fortsatte att stänga. Avinstallerad.
Jag betalar inte nästan £4,00 för ett spel som jag kommer att spela när det ska vara gratis med annonser. Jag kan hantera annonser så länge de inte är för många och förstöra spelet avinstallerade det jag skulle ha betygsatt mer 😥
Jag tyckte om att spela gratisversionen
words.txt
Knäckande spel. Absolut glädje. Otroligt fyllig. 10 av 5 😉😂
Det här är ett riktigt bra spel, men ingen bonusnivå
Eventide 2: Sorcerer's Mirror
Minispelen är de värsta jag någonsin spelat.. De var meningslösa. Berättelsen var överallt vilket gjorde det så svårt att följa.
2.Z-LAND: The Survival Horror RPG. $19.99 $13.99 ... Humanity had vanished, leaving behind a race of android like animatronics that once was meant to
somebody'll. sometime/S. somewhat. somewhere. sommelier/SM. sonatina/SM. songster/SM. sonnet/MS. sophist/S1yMWw. sorcerer/MS. sottish. soufflé/SM.
Det är ett perfekt spel
Aptitretare
Eventide 2: Sorcerer's Mirror Äventyr pduq
Luvin det så långt... 😆👍❤
Eventide 2: Sorcerer's Mirror Seiklusmängud hiv
Eventide Bundle | Xbox - Microsoft
Inget mycket att säga. Inte särskilt värt pengarna och skulle vara bättre med ett bonuskapitel men inte direkt ett dåligt spel.
Eventide 2: The Sorcerers Mirror på Steam_快遞國內
Ännu en bra demo, njöt av allt med det!!!! Kan inte vänta med att spela den fullständiga versionen för att se hur det slutar. Bra jobbat alla som alltid, jag ÄLSKAR ARTIFEX MUNDI-SPELEN!!!!!Bra fantasi, underbar grafik, storyline, HOS, etc...